Borító

Itt egy borító a történethez. :)

Még korábban csináltam, eredetileg Word-ben gyakorlásként, mivel az egyik órámon előző félévben kellett borítót tervezni. Persze ezt csak magamnak készítettem el. >_< Szép is lett volna, ha ilyet adok a tanár kezébe, vagy valami. :D

Szóval Word-ben megterveztem, és egy ideje gondoltam, felteszem ide, viszont sajnos kicsit másképp néz ki, mint amilyennek lennie kellene, az alapszín se fehér, hanem rózsaszínes eredetileg. Csak hát a technika nem engedte, hogy egyszerűen képet csináljak belőle, ez lett a végeredménye a próbálkozásomnak. Azért remélem, nem túl rossz. :P

Sorry, hogy ezt a Taemin-Jonghyun-os képet választottam, de amellett, hogy imádom ezt a képet, még illik is a történethez. Taemin-t korábban már hasonlítottam Yeong Wook-hoz, de néha elgondolkozom azon, hogy Jonghyun meg Kyu Sung-höz hasonlít valamennyire. Talán nem teljesen, de mégis ilyesminek képzelem el. :D

Csak ennyit akartam most. ^^